Przedmioty i ścieżki dydaktyczne

Zajęcia prowadzone są w języku polskim i angielskim.

Bloki tematyczne

W ciągu czterech semestrów oferujemy trzy ścieżki dydaktyczne poświęcone następującym obszarom:

  • Zarządzanie projektem międzynarodowym (International project management) – poświęcone realizacji projektów w międzynarodowym otoczeniu, co związane jest z uwzględnieniem wielokulturowości i doborem odpowiednich podejść i metod pomocniczych (design thinking, agile, itp.).
  • Analityka biznesowa (Business Intelligence) – dostarcza wiedzy o technologii inteligentnej analizy danych oraz umożliwia zdobycie praktycznych umiejętności przekształcania surowych danych w użyteczną informację biznesową.
  • Zarządzanie marką (Brand management) – koncentruje się na kształtowaniu marki w środowisku międzynarodowym, z wykorzystaniem systemowego podejścia do marki, w tym marki osobistej, pracodawcy, badań ukierunkowanych na użytkownika.

Wybrane przedmioty ogólnoakademickie:

  • Historia
  • Geografia
  • Filozofia
  • Statystyka
  • Rachunkowość
  • Finanse
  • Komunikacja
  • Marketing
  • Metodologia badania
  • Prawo
  • Zarządzanie
  • Politologia

Wykłady monograficzne (tematyczne, do wyboru):

  • Komunikacja w organizacji
  • CSR
  • Globalne inwestycje
  • Prawo zamówień publicznych
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Fuzje i przejęcia
  • Rozwiązywanie problemów
  • Finanse międzynarodowe
  • IT w biznesie
  • Data science
  • Przywództwo
  • Biznes w UE

Dodatkowe zajęcia

  • Dwa języki obce w tym Business English.
  • Projekty badawcze (80 godzin) Realizowane pod nadzorem pracownika w ramach godzin kontaktowych. Służą angażowaniu studentów w badania naukowe realizowane w UEK. W przeciwieństwie do praktyk mają na celu testowanie, tworzenie i rozwijanie teorii związanych z prowadzeniem globalnego biznesu.
  • Praktyki (120 godzin) realizowane w firmach partnerskich. W każdej firmie studenci będą mieli mentora, pod którego opieką realizować będą własny projekt.
  • Seminaria (60 godzin). W ich trakcie studenci będą przygotowywali prace dyplomowe na tematy dotyczące funkcjonowania firm partnerskich i ich otoczenia, a także z opcją tzw. prac zamawianych, czyli dedykowaną tematowi zgłoszonemu przez firmy partnerskie.